У Тернополі стартує благодійний вертеп: запросіть колядників і підтримайте армію
Ініціатива благодійного вертепу належить представникам Правої Молоді та Дому ветерана. Запросити колядників до себе може кожен. Мінімальний донат – 1 000 гривень. Кошти підуть на потреби армії.
Про благодійний вертеп повідомили на сторінці Дому ветерана.
— Відчиняйте двері та просіть нас у оселю, ми принесемо веселу коляду! Цього Різдва ми знову разом — з благодійним верпетом, колядою та доброю новиною. За донат від 1000 гривень вертеп принесе Різдво у ваш дім чи офіс. Для нас коляда — це не лише традиція, а й спосіб підтримати своїх. Це про вдячність, пам’ять і відповідальність, — йдеться у дописі.
Усі зібрані кошти використають на потреби бійців Добровольчого українського корпусу «Правий сектор» та Дому Ветерана. Планують облаштувати реабілітаційний простір, де буде більше світла, тепла і комфорту для захисників.
Благодійний вертеп стартує 27 грудня. Коляда — це коли ми разом, а добро — коли воно має сенс. Щоб запросити вертеп, залишайте заявку за посиланням.
Читайте також:
Найбільша шопка в Україні тепер з макетом зруйнованого будинку в Тернополі
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Яхта «Luminance» за пів мільярда євро: Як Ахметов будував свій плавучий палац під звуки повітряних тривог
У той час, коли в Дніпрі повітряна тривога стала частиною графіку, як і відключення світла в Києві, а ЗСУ змушене вигризати кожен новий дрон на благодійних зборах, в німецькому порту Бремен розгортався проєкт іншої ваги. Там на воду спустили суперʼяхту «Luminance» - гігантське судно довжиною 145 метрів, яке за обсягом, вартістю та рівнем захищеності цілком могло б стати флагманом ВМС. Але це не оборонне замовлення НАТО, а приватна іграшка українського олігарха Ріната Ахметова. (https://www.facebook.com/share/p/1C9RHuMood/)
Проєкт не зупиняли ані під час пандемії COVID-19, ані після повномасштабного вторгнення у 2022 році. Яхта продовжувала будуватись у звичному темпі.
Яхту побудувала німецька верф Lürssen (https://www.facebook.com/share/p/1C9RHuMood/), що спеціалізується виключно на суднах класу «ультра-люкс». Формальним власником судна є офшорна компанія, зареєстрована на Кайманових островах - типовий спосіб, яким мільярдери ховають свої активи від юрисдикцій та санкцій. Але авторитетні морські видання, однозначно пов’язують «Luminance» з Рінатом Ахметовим (https://www.facebook.com/share/p/1C9RHuMood/), і ця версія побічно підтверджується одразу після спуску судна на воду - Ахметов синхронно продає всі свої приватні літаки, зареєстровані на іншу офшорну структуру SCM Aruba AAAV. Коли одні активи заходять у порт, інші -виводяться з гри.
Вартість будівництва - понад 500 мільйонів євро, або більше ніж 21 мільярд гривень. Для порівняння: за ці гроші можна було б закупити 1,5 мільйона FPV-дронів типу DJI Mavic, або профінансувати весь бюджет Міністерства охорони здоров’я на пів року. Щорічне утримання яхти обходиться в десятки мільйонів євро. Утім, гроші в Ахметова є - і, як показує розслідування, не лише завдяки "ринку".
Рінат #Ахметов не лише найбагатший українець. Його група #ДТЕК - це гравець, який контролює значну частину енергетичного сектору країни. (https://www.facebook.com/share/p/1C9RHuMood/) Через десятки компаній він впливає на генерацію, розподіл, продаж електроенергії, видобуток вугілля, газу, розвиток відновлювальних джерел. Якщо ви живете в Києві, Дніпрі чи на Донбасі – ймовірно, саме його структура постачає вам струм.
Yasno, бренд, який об’єднав роздрібних постачальників ДТЕК, у 2023-му офіційно продавав українцям світло за тарифом, який здавався зручним і ринковим. Але щойно йшлося про державні тендери, з’ясовувалося: компанія (https://www.facebook.com/share/p/1C9RHuMood/) за допомогою додаткових угод після перемоги різко підвищувала ціну - до 4,78 грн, а місцями навіть до 8 грн за кіловат-годину. Різниця між реальним тарифом і контрактною ціною ставала надприбутком, який із кожної гривні платників податків стікав на рахунки SCM.
Монопольне становище Yasno дозволяє їй вигравати тендери автоматично. В Дніпропетровській (https://www.facebook.com/share/p/1C9RHuMood/) області, де компанія має статус єдиного постачальника, альтернатив просто не існує. За підтримки НКРЕКП, Державної аудиторської служби та енергетичного міністерства така модель працює без збоїв.